0-24 órás orvosi call center

Az Őrangyal közösségi szolgáltatás, olyan biztosítási elven működő pénztári szolgáltatás, amely az egyéni számla egyenlegétől függetlenül tesz lehetővé nagyobb összegű kifizetéseket, ha olyan élethelyzet alakul ki.

Ezen szolgáltatásokat a Pénztár, az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárakról szóló 1993. évi XCVI. törvény alapján, mint közösségi szolgáltatás nyújtja. Az IZYS Egészség- és Önsegélyező Pénztár – és így az Őrangyal keretében nyújtott szolgáltatás – nem tartozik a biztosítási tevékenységről szóló 2014. évi LXXXVIII. törvény hatálya alá.

 

A Pénztár egészségügyi szolgáltató partnerén keresztül nyújtja a szolgáltatást. Az Advance Medical egy külön telefonszámot biztosít, ahol az ügyfelek minden nap, a nap 24 órájában gyakorló orvossal beszélhetnek telefonon, és bármely őket, illetve családtagjaikat érintő egészségi probléma kapcsán tanácsot kérhetnek.

A call center tanácsot ad az alábbi kérdések kapcsán:

  • egészséggel, betegséggel, egészségmegőrzéssel kapcsolatos kérdések
  • tájékoztatás gyógyszerek hatásáról, mellékhatásairól, kölcsönhatásairól
  • leletek értelmezésével kapcsolatos kérdésekben
  • tájékoztatás egészségügyi intézmények elérhetőségével kapcsolatban

Keretösszege:

Keretösszeg nincs, a szolgáltatás korlátlanul igénybe vehető.

Várakozási idő:

Nincs.

Szolgáltatás igénylése:

Szolgáltatás igénylőlap kitöltése nem szüksége, csak az Advance Medical call centerét kell közvetlenül hívni, melynek elérhetősége:

 

Mentse el a telefonjába most és probléma esetén hívja:

+36 1 461 1531